donderdag 18 oktober 2012

Halloween doosjes

Ik heb een paar halloween doosjes van de set Gimme Candy Boxes gemaakt. De doosjes zijn voor een paar meiden die een griezelavond houden. In de doosjes komen een paar leuke en lekkere halloween snoepjes. De snoepjes moeten nog gekocht worden vandaar dat ze nu nog leeg zijn. Ik moet ook nog meer doosjes maken.

Met deze doosjes doe ik graag mee met Creative Cutting Challenges. Daar vragen ze om hefst/halloween/st. maarten. Komt dat even goed uit! En de prijs is een 10 dollar waardebon van svg cuts! Nu maar duimen draaien dat ik win.





5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige Halloween creaties.

    Leuk dat je meedoet met Creative Cutting Challenge.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf he? Erg leuk gemaakt. Ik ben ook zo dol op SVGCuts!

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, deze zijn erg leuk geworden. En wat een enig hoedje! Succes met de deelname! Groetjes Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijs op het CCC-Blog!

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie creaties !

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen