maandag 5 november 2012

sierpot

Door drukte heb ik helaas nog weinig laten zien hier. Ik kom er gewoon niet aan toe. Vind ik wel jammer.
Maar ik heb goed nieuws! Vorige week was ik de gelukkige winnaar van Creative Cutting Challenges! Ik heb een waardebon van 10 dollar van svgcuts gewonnen! Geweldig! Svgcuts en creative cutting challenges bedankt!!!

Gisteren heb ik deze pot gemaakt.Het is eigenlijk een heksenpot uit de set Party on Elm Street, maar omdat ik hem graag voor lange tijd in de kamer wil hebben staan heb ik hem in bruin gemaakt ipv zwart (dat je bijna altijd ziet bij deze pot). De paneeltjes heb ik met een embossingmal van Cuttlebug bewerkt.
Met deze pot doe ik graag mee met de huidige challenge van Creative cutting Challenges. Daar vragen ze om home decor.




4 opmerkingen:

  1. Wat heb jij het leuk bewerkt en veranderd, Johanna. Ontzettend leuk potje is het geworden! Ik ben zelf ook graag met de embossing mallen bezig. :D
    Bedankt dat je weer meedoet met Creative Cutting Challenges!
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk geworden Johanna. Ik heb hem zelf in het zwart gemaakt voor Halloween. Maar in deze kleur vind ik hem ook erg leuk.

    groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, die is mooi zeg.

    Leuk dat je meedoet met Creative Cutting Challenge.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk is hij geworden!!! Ik ga hem ook maar eens in het bruin maken.
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge van CCC!
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen